Dwumiesięcznik „Logistyka” jest branżowym czasopismem specjalistycznym. Istnieje na rynku od 1970 roku. Przez cały ten czas redakcja publikowała wyselekcjonowane materiały stając się czasopismem najbardziej wartościowym, znajdującym uznanie w opinii logistyków-praktyków, kadry menedżerskiej dużych i średnich firm, a także naukowców i studentów.
Nakład czasopisma to 5000 egzemplarzy dostępnych 50% prenumerata, pozostała część oferowana jest w salonikach prasowych Empik, Relsy oraz Inmedio.
Na łamach „Logistyki” prezentujemy nowe koncepcje i strategie logistyczne, wywiady i polemiki, zapowiadamy ważne dla logistyków i specjalistów branż pokrewnych wydarzenia oraz przybliżamy problemy, z którymi Czytelnicy mogą się zetknąć w codziennej pracy.
Wydawcą czasopisma jest Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu, jednostka naukowobadawcza będąca kuźnią polskiej myśli logistycznej.
Stałe działy czasopisma to:
I Koncepcje i strategie logistyczne,
II Magazynowanie i transport wewnętrzny,
III Elektroniczna gospodarka,
IV Usługi logistyczne,
V Nowości EAN Polska,
VI Edukacja logistyczna.
Każdy numer "Logistyki" posiada swój temat wiodący:
1. Centra Logistyczne i Łańcuchy dostaw
2. Transport
3. Edukacja logistyczna
4. Elektroniczna gospodarka
5. Magazynowanie/ zapasy
6. Ekologistyka
Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą mając jednocześnie nadzieje na podjęcie owocnej współpracy.